D smart genel müdürlük şikayet hattı

Her öneri, talep ve şikayetiniz için aşağıdaki formu doldurarak ya da Müşteri Hizmetlerimize 0850 266 0 266 No'lu Çağrı Merkezimizi arayarak ulaşabilirsiniz. E-posta aracılığıyla ilettiğiniz talepleriniz en kısa süre içerisinde yanıtlanacaktır.

D-smart nereye şikayet edilebilir?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

D-smart üyelik iptali nasıl yapılır?

Dilekçenizi nüfus cüzdanı fotokopiniz ile birlikte imzalı olarak PTT aracılığıyla PK:138 Şişli/İstanbul adresimize gönderebilir, bayilerimize şahsen teslim edebilir ya da 0212 478 03 33 no'lu faks numaramıza gönderebilirsiniz.

D-smart şirketi kimin?

D-Smart, Demirören Holding'in sahibi olduğu, 2006 yılında çalışmalarına başlanan ve 10 Şubat 2007'de hizmete sokulan bir dijital yayın platformudur.

D-Smart Genel Müdürlüğü nerede?

Bağcılar, TurkeyD-Smart / Headquarters

Müşteri şikayetleri nereye yapılır?

Başvurular, uyuşmazlık konusunu içeren dilekçenin, varsa delil oluşturan ilgili belgelerle birlikte tüketici hakem heyetine verilmesiyle yapılır. Tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurular Ticaret Bakanlığı'nın internet sayfasında yer alan başvuru formu kullanılarak yapılabilir.

Beni rahatsız eden numarayı nereye şikayet edebilirim?

Bu gibi durumlarda mağdur yani rahatsız edilen kişi yasal haklarını kullanabilir. Bunun için savcılığa bir dilekçe ile rahatsız edildiğinizi belirtir şekilde şikayetinizi gerçekleştirmelisiniz.

E devletten Dsmart iptali nasıl yapılır?

Turkiye.gov.tr adresine giriş yaptıktan sonra arama bölümüne “D-Smart” yazın, Hemen ardından karşınıza çıkan menüden “Abonelik Fesih Başvurusu” adımlarını seçin, Bu sayfada adınıza kayıtlı olan tüm d-Smart abonelikleri listelenir. İptal etmek istediğiniz aboneliği seçerek işleme devam edebilirsiniz.