Elektronık ımza nasıl alınır

E-imza başvuruları BTK tarafından onaylanmış Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarına yapılmalıdır. E-imza almak isteyenlerin kimlik kontrolü yaptırması gerekmektedir. Genellikle e-imza için gerekli olan kimlik kontrolleri kurulum adımında ya da noter aracılığıyla yapılmaktadır.

Elektronik imza nereden alabilirim?

eİmza Başvurusu için Gerekli Belgeler Kimlik Numarası bulunan geçerli resmî belge, PTT iş yerlerinden temin edilebilecek olan eimza Başvuru Formu, İmza Sirküleri (Sadece kurumsal eİmza başvurularında talep edilmekte olup asılları da PTT'de görüldükten sonra başvuru sahibine geri verilecektir.)

Online elektronik imza nasıl alınır?

Eimza başvurusu nasıl yapılır?

  1. www.emikro.com.tr sayfasındaki online başvuru formu doldurulur.
  2. Satın alınmak istenen eimza paketine ait ödeme yapılır.
  3. Online başvuru formunda seçilecek Kimlik Kontrolü ve Kurulum yöntemine göre eimza paketi Mikro tarafından başvuru sahibine ulaştırılır.

E devlette elektronik imza nedir?

Elektronik imza, elektronik ortamda bulunan bir belgeye eklenerek imzalayanın kim olduğunu belirlemeye yarayan veridir. … Eimza sertifikası dağıtmaya yetkilendirilmiş kuruluşlar tarafından dağıtılan sertifikalar kullanılarak imzalama işlemi yapılır. Elektronik imzanız bir akıllı kart üzerinde size ulaştırılmaktadır.

Belgeye e-imza nasıl atılır?

İmzalı belgelerde, belgenin en altında İmzalar düğmesi bulunur.

  1. Dosya sekmesine tıklayın.
  2. Bilgi'ye tıklayın.
  3. Belgeyi Koru, Çalışma Kitabını Koru veya Sunuyu Koru'ya tıklayın.
  4. Dijital İmza Ekle'ye tıklayın.
  5. Word, Excel veya PowerPoint iletisini okuyun ve ardından Tamam'a tıklayın.

E-imza Ptt’den alınır mı?

PTT'den Eimza Nasıl Alınır? Ptteimza Başvuru Formu yazıcıdan çıktı alınarak doldurulur. En Yakın PTT Merkezine Teslim Edilir. E-imzanız PTT Kargo ile adresinize 3 İşgünü içerisinde teslim edilir.

Noterden e-imza alınır mı?

Başvuru sayfasında bulunan noter onaylı belge formu doldurularak noter tarafından onaylatılan bu belge ile beraber kimlik fotokopisi ve ödeme dekontu ile belgeler firmamıza kargo ile gönderilmesi gerekmektedir. Belgeler bize ulaştıktan sonra eimza hazırlanıp başvuru sahibine kargo ile gönderilmektedir.

PTT e imza kaç günde gelir?

E-imzanız PTT Kargo ile adresinize 3 İşgünü içerisinde teslim edilir.