Işbankasi bankası pos destek hattı

İş Bankası, üye iş yerlerine her an yardım desteği sunar! POS desteği ve her türlü sorunuz için 7 gün 24 saat boyunca bize 0850 724 7 767 (POS)​ numarasından bize ulaşabilirsiniz.

Iş bankası POS iade nasıl yapılır?

İş Bankası üye yeri pos destek numarası olan 0850 724 7 767 nolu numara haftanın 7 günü 24 saat açıktır. İş Bankası pos destek hattı olarak bilinen bu numaraya her türlü ihtiyacınızı, rulo talebinizi, pos cihaz arıza bildirimlerinizi ve kart ve satış ile ilgili her türlü talebinizi iletebilirsiniz.

POS cihazı slibi nedir?

Kredi ve banka kartıyla POS cihazından yapılan işlemlerde satış belgesi (slip) düzenlenmektedir. POS'tan yapılan işlemde iki adet slip çıkmaktadır. Bunlardan biri kart sahibine verilmeli ikincisi ise işyerinde tutulmalıdır.

Pos cihazı almak için ne gerekli?

POS cihazı almak için gerekli evraklar:

  • Kimlik aslı ve fotokopisi.
  • İşletme ortak ise her bir ortağın ayrı ayrı kimlik fotokopisi.
  • İşletmenin ikamet belgesi.
  • İşletme ruhsatınız.
  • İşletme vergi levhası
  • Adınıza kayıtlı bir fatura (elektrik, su vb.)
  • İmza beyannamesi.

Iş bankası müşteri hizmetlerini arar mısın?

'den 0 850 724 0 724 'ü arayarak, yurt dışından ise +90 850 724 0 724 'ü arayarak ulaşabilirsiniz.

Iş bankası POS iptal nasıl yapılır?

Gün sonu yetkisinin iptali ve saat değişikliği ise 0850 724 77 67 no'lu POS Destek hattından yapılabilmektedir.

Hangi bankanın POS cihazını almalıyım?

POS Cihazı Veren Bankalar

Akbankİş BankasıZiraat Bankası
AnadolubankKuveyttürk Katılım BankasıDenizBank
TEBHalk BankVakıfBank
ING BankYapı Kredi BankasıQNB Finansbank
Albaraka Katılım BankasıAlternatif BankaBurgan Bank

•22-May-2018

Slip çekmek nedir?

otomatik olmayan kredi akrtı ödemesi belgesi yaratmak için,kredi kartını pres yapan bi alete sokarak ,kredi kartı numaralarını kağıda geçirme işlemi.